Пакет «Сімейний»

Комплексний захист від непередбачених обставин для всієї родини.

Навіщо це вам?

Навіщо це вам?

Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям.
«Пакет Сімейний» забезпечить вам і вашій родині фінансовий захист та дозволить не думати про те, де взяти гроші на відновлення здоров’я. Крім того, страховка допоможе компенсувати витрати за період тимчасової непрацездатності.

Ризики

Ризики
  • Тілесні ушкодження, отримані в результаті нещасного випадку;
  • Смерть у результаті нещасного випадку.

Умови

Умови
  • Мінімальна кількість застрахованих осіб – 3
  • Страхова сума: 50 000 грн на кожну застраховану особу.
  • Оплата регулярним платежем 20 грн за кожну застраховану особу.
  • Страховий тариф – 0,48% на рік

Як це працює?

Як це працює?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з «Таблицею страхових виплат» (від 3 до 100% залежно від пошкодження).

Приклад:
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень. Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки – 5%
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Поширені запитання

Хто партнер ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку (пакет «Сімейний»)?

Страхові компанії:

  • «МЕТЛАЙФ» – ліцензія серії АЕ № 284405 від 13.03.2014;
  • «УНІВЕРСАЛЬНА» – ліцензія серії АГ № 569723 від 23.03.2011;
  • «ВУСО» – ліцензія серії АЕ № 293946 від 25.12.2007;
  • «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» – ліцензія серії АВ № 483130 від 01.10.2009.

Що таке пакет «Сімейний»?

Пакет «Сімейний» – страхування від нещасного випадку для членів сім’ї.

Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася всупереч волі застрахованої особи та призвела до порушення здоров’я.

До нещасних випадків належать: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин (у т. ч. отруйних комах і змій), ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.

При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) та їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.

Навіщо потрібна страховка за пакетом «Сімейний»?

Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці й у транспорті, на дачі й удома, на роботі й на відпочинку. Усюди відбуваються нещасні випадки: травми, опіки, отруєння, укуси тварин... Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик (водії, будівельники, шахтарі тощо). Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою і не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами пакета «Сімейний». Заздалегідь укладений договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але й стане джерелом фінансування на період вашої непрацездатності.

Які страхові випадки покриває страховка пакета «Сімейний»?

Страхові ризики:

  • фізичні ушкодження, травми або розлад здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу й страхової суми.

Як оформити договір за страховим пакетом «Сімейний»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Оформити страховку – Пакет Сімейний».

Де можна роздрукувати договір за страховим пакетом «Сімейний»?

Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».

Як розірвати договір за страховим пакетом «Сімейний»?

Клієнт може розірвати:

  • зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово);
  • через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки – Вибір договору – Розірвати».

Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку за пакетом «Сімейний»?

  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «МЕТЛАЙФ» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «УНІВЕРСАЛЬНА» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «ВУСО» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» можна за посиланням

Що робити в разі настання страхової події?

1. Протягом перших 48 годин після травмування зверніться до медичного закладу.

2. Протягом 30 календарних днів повідомте про подію на номер 3700

3. Протягом 30 робочих днів після настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж протягом 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Вимоги до медичної довідки.

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:
1. Інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо).
2. Дату звернення за медичною допомогою та строки лікування.
3. Точний діагноз.
4. Печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з
Таблицею страхових виплат (від 3 до 100% залежно від травми).
Приклад:
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень.
Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки згідно з п. 79 (а) становить 5%.
50 000 * 5% = 2 500 гривень

Де можна переглянути Публічну частину договору?

Хто отримає страхову виплату, якщо вигодонабувач неповнолітній?

Якщо вигодонабувач неповнолітній, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Чи є захворювання нещасним випадком?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Як самостійно подати заявку про настання страхової події?

Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».

Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?

Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.

Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?

Ні, вибір страхової компанії недоступний. Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях ідентичні.